Circulaire markt: ‘inkopers ontmoeten de markt’

Gemeente Den Haag en de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland organiseren op 7 november de Circulaire Markt. Bedoeld om inkopers (van gemeenten, provincies en het rijk) die de stappen naar circulair inkopen gaan zetten te inspireren. Op de markt met praktijk voorbeelden. Wat is bijvoorbeeld een circulair gebouw of weg? Kan dat al? En in de debatzaal gaan sprekers het debat aan met de inkopers. Met welke vragen zit je? Wat zijn de ervaringen om op een circulaire wijze een weg of gebouw aan te besteden? Wat zijn de dilemma’s en de ervaringen om daarmee om te gaan? Wat zijn de tools?

Op deze pagina staat het programma en een link om in te schrijven. Aan het einde van deze dag willen we aan de stad Den Haag ‘de aanpak’ opleveren waarmee je elk jaar 10% circulairder kunt aanbesteden.

Gegevens:
Fokker Terminal, Den Haag
7 november 10.00 – 17.00 uur

Je wordt gevraagd CO2 neutraal te komen. Dus niet met de auto, maar bijvoorbeeld met het OV of de fiets. Vanaf Den Haag Centraal Station kun je (gratis) met elektrische shuttles naar de beurs.

 

Denkt u graag op een vernieuwende manier mee? Gemeente Den Haag zoekt innovatieve ondernemers

De gemeente Den Haag nodigt ondernemers uit om deel te nemen aan ‘Meeting the Circular Market’. Tijdens dit gratis evenement, dat onderdeel uitmaakt van de Circulaire Beurs, gaat de gemeente in gesprek over vier actuele, brandende circulaire vragen. In een gesloten sessie van een klein uur gaan we samen op zoek naar innovatieve oplossingen.

Een van de vier vraagstukken:

Welke circulaire of biobased materialen en methoden zijn er, of worden er ontwikkeld, voor het onderhouden en het verduurzamen van het gemeentelijk vastgoed?

Vind de andere vraagstukken, meer informatie en aanmeldmogelijkheid in dit artikel over de circulaire markt.

Direct inschrijven? Dat kan op de website van het evenement.

Denkt u graag op een vernieuwende manier mee? Meldt u dan nu aan! Wij hebben uw goede ideeën, frisse blik en de expertise hard nodig om samen meer voor de stad te bereiken.

 

 

< De Vis Groep bouwt eigen hoofdkantoor | Circulair bouwen vraagt om een convenant?! >