Helpdesk

Heb je een vraagstuk op het gebied van circulair en/of inclusief bouwen? Behoefte aan inspiratie, voorbeelden of op zoek naar partijen? Cirkelstad helpt je op weg met de eerste vragen die je hebt. We hebben verschillende helpdesks, zo bestaat er voor de gemeente Amsterdam en de U10 gemeenten een eigen helpdesk. Ook kun je via de financierings helpdesk of de barrièredesk hulp krijgen van onze partners bij een probleem.

Helpdesk gemeenten

Voor medewerkers van de gemeente Amsterdam en de U10 gemeenten bestaan nu deze Helpdesks. Met de Helpdesk stellen we de kennis en kunde oplossingsgericht ter beschikking voor iedereen in de praktijk.

Heb je een vraagstuk op het gebied van circulair en/of inclusief bouwen? Stel hieronder je vraag en laat je gegevens achter. Binnen 48 uur krijg je een reactie van onze experts.

Service desks

Een vraag? Of loop je ergens tegenaan? Met verschillende service desks helpen we je op weg.

Juridische desk

Je wil aan de slag met circulair bouwen, maar de juristen, de inkopers en de technische mensen zeggen dat het juridisch allemaal niet mogelijk is! Soms is dat zo. Maar vaak is er veel meer ruimte dan ‘men’ denkt. Om te weten waar je aan toe bent, hebben we een juridische helpdesk opgericht.

Barrièredesk

Ervaar jij barrières in jouw circulaire en inclusieve bouwpraktijk? Laat ons dat dan weten. Samen met het ministerie van BZK zijn we deze desk begonnen om eens in beeld te krijgen of er barrières zijn en zo ja, welke dat dan zijn. Om vervolgens samen onze schouders er onder te zetten.

Financieringsdesk

Wil jij met jouw onderneming groeien? En heb jij daar funding voor nodig? Cirkelstad wil samen met jou je ambitie waarmaken, door te doen waar jij in gelooft. Met behulp van onze ondersteuning en ons netwerk kun jij funding realiseren. Cirkelstad presenteert de Alternatieve Financieringsdesk.

Meer informatie

Zou een helpdesk ook iets voor jouw gemeente zijn? Of heb je een vraag waarmee je hier niet terecht kunt? Laat het weten door een bericht te sturen aan .